sevgiserkan Merhaba hanımlar ankaranin neresindensiniz bakalim tanisalim birbirimize destek olalim 😇 Ben önce kendimi tanitayim 26 yaşındayım vee 3.bebegime hamileyim 😄
12eslem_yaren sevgiserkan tanışalım inseallah bende 24 yaşındayım 3 ye hamileyim anakara Hüseyingazi de oturuyorum
S_B6606 sevgiserkan bende Ankara Sincan da oturuyorum aslen Yozgatliyim 21 yaşındayim 2 yaşında kızım var bes aylik hamileyim oglusuma😇
Arzu_Ak sevgiserkan Bende 23 yaşındayım yakacıkta oturuyorum 2.bebegime hamileyim 39+3 olduk ama kızımın doğmaya niyeti yok 🙂
Ceylannn1y 12eslem_yaren 25 yaşındayım ilk hamileliğim 29+5 haftalık .etlik şehir hastanesinde takipliyim hüseyingazide oturuyorum
-Nur1999- S_B6606 Aaaa Bende yozgatliyim Sincan yenikentte oturuyorm 23 yaşındayım 5 yaşında kızım var 34+5 haftalik hamileyim
sevgiserkan Arzu_Ak oyyy geldi gelicek desenize benim ikinci kızda 42 haftada geldi biraz nazli oluyorlar 😄
Tugbakara Ben de 30 yaşındayım Ankara’da yaşıyorum Bilkent Şehir hastanesine gidiyorum 27 haftalık hamileyim iki kızım var Buda üçüncü kızım inşallah
Sedefomur1 Tugbakara memnun musun hastaneden ben bir kere gittim kontrole oraya ama doğru düzgün hiç ilgilenmedi doktor bilgi falan vermedi ya
sinemsii Cyln00 ailemin yanında yapacağım doğumu takipli doktorum memlekette . Ama arada Mamak devlet hastanesine gidiyorum arada medikal park Serap hanıma
-Annem 25 Yaşındayım ,26+2 haftalık olduk oğluşumla 💙👶🏼 İlk çocuğum olucak Allah nasip ederse🙏🏻 Pursaklarda oturuyorum . Bilkent Şehir Hastanesi’nde takipliyim randevu bulabilirsem Necati Hocaya gidiyorum genellikle 💫
Yagizmom06 -Annem aynı haftalardayız bende 27.haftaya girdim Pursaklar da oturuyorum😊 etlik şehir Hastanesi’ne gidiyorm daha yakın diye😊 tanıştığıma memnun oldum
ysmntcm 32 yasindayim Keçiören de oturuyorum. İlk çocuğuma hamileyim. Nerede hastaneye gideceğim konusunda hala karar veremedim 😔
sevgiserkan ysmntcm neresindesinz ben iki dogumu ozelde yaptm ama bunda sehir hastanesine gidecegim galiba etlige hatta bir kac doktor buldum cok iyi olan
dnzyrl ysmntcm merhaba 31 yaşındayım.Keçiören’de oturuyorum ve ilk hamileliğim.teyzem emekli kadın doğum doktoru.onun önerisiyle keçiören Medicalpark hastanesinde doc.dr. Yetkin karasu hocanın takipli hastasıyım.doktorumdan çok memnunum.tavsiye ederim
Sinemyigit57 ysmntcm merhaba eğer özel düşünüyorsanız medical park keçiörende Günel Hoca var harika biri. Rahatlıkla randevu da bulabiliyorsunuz ve çok ilgili tavsiye ederim. Normalde İstanbulda yaşıyordum evlenip buraya geldim. Keçiören Özel hastanesinden uzak durun yorumları çok kötü çalışanlarda aşırı saygısız
Emine_eymen Green Necati hocayı çok övmüşlerdi bende Bi denemek istedim bir kere gittim hiç memnun kalmadım
-Annem Green Ben memnunum canım ne sorsam cevap veriyor. Sormadan da kendi de bilgilendiriyor bazı konularda . Sizi cevapsız bıraktığı sorular neydi mesela ?