Selale_bati elifkucuk ayni bende erken dogum riskim var zaten 36yi geciyim 37de falan dogurmam istiyorum)
Selale_bati Ssshhh ayni ben 2gundur sag kasigim agriyor yukari karnima dogru sancilar giriyor yalanci sancilar basladi herhalde
Oznurboluzun Selale_bati bizde 33 haftalık olduk tam günler bi geçiyor bi geçmiyor gibi karışık nasipse ocak 21 gözüküyor doğum şimdikiler de malum geç geliyor hep hayırlı ve sağlıklı şekilde alalım bebislerimizi İnşAllah 😊 bal kızımı bekliyorum ♥️👼🌸
Zmraemr 32+0 olduk kızımla 👼Idrara çıkma sıklığıniz nasıl ? Idrarim gelince rahmimde acayip bir baskı oluyor enfeksiyon vardi inşallah gecmistir perşembe kontrolümüz var
Selale_bati Zmraemr pat diye dokulcek gibi hissediyorum 1 bardak su icsem 2dakka geciyor tuvaletdeyim ama artik cok az geliyor tuvaletim sonra 5 dakka gecuyor bir daha geliyor geceleri bile 4 5 defa uyaniyorum
Melike658 Selale_bati 32+3 olduk bizde kızımla ❤️☺️ Çok şükür rabbime tekmeleri hiç durmuyor 😂 çok hareketli bir bebek 🙏🏻
EsraOzturk Selale_bati ayyy inşallah, ağrılar başladıkça erken gelecekmiş gibi geliyor ama bakalım ne zaman gelecek minik kızım 🤔