Selale_bati Gunler gecmiyor sanki her aksam bakiyorum 1 gun daha gecdi diye belkide bundandir sizler ne durumdasiniz ocak anneleri km
Mv00 Selale_bati 31+6 olduk bende her gün bakmayayım ki gün geçsin diyorum ama her gün bakıyorum sayıyorum gün 🤭
Sedahoca Selale_bati bende 31 deyim resmen zaman durdu🙁 agrılar sağa sola denememek kilo bebek tekmeleri gelsin artok diyoruz babası kızım çıksın artık diyor sanki ben bilerek durduruyorum içimde 🤦🏼♀️😂
Selale_bati Mgyldrmzclk memnun oldum canim 🙈sag salim kavusalim yavrularimiza gunler hic gecmiycek gibi geliyor bana kizim fazla bekletmesin iatiyorum 36yi bitirelim dogsun🤗bir an once kokusunu duyayim vallah 40 i gecerse deliririm)))
Mgyldrmzclk Selale_bati onu hiç deme zaten oğlumu 38+2 de doğurdum şimdi kızımı bekliyorum inşallah çok bekletmez 😂😂 hayırlı zamanda gelsinler diyelim yine de 😌💕
Selale_bati elifkucuk ayni bende erken dogum riskim var zaten 36yi geciyim 37de falan dogurmam istiyorum)
Ssshhh 32+6 olduk oğlumla hamile olmak çok güzel bi duygu ama bi yandan o kadar hassaslaştık ve o kadar sık bi yerlerimiz ağrıyor ki hemen doğsun istiyorum bende sağlıkla gelsinler 😍♥️
SevgiTuracanlolu Ssshhh hiç sormA bir haftadır kaburgam batıyor sol tarafda nefes bile alamıyorum bazen.
Selale_bati Ssshhh ayni ben 2gundur sag kasigim agriyor yukari karnima dogru sancilar giriyor yalanci sancilar basladi herhalde
Ssshhh SevgiTuracanlolu vala bi yerim iyileşiyor başka yer ağrıyor bi hastalık bitiyor başka hastalık başlıyor anlamadım gitti 😂
deletedmom6295 Selale_bati 34+5 ocağın ilk haftası görünen doğum tarihimiz bakalım ne zaman gelecek bal evladım 😍
SevgiTuracanlolu Ssshhh hayırlısıyla doğarlar inşallah. Artık doğ yeter diorum ağrıdan. Sonra aman daha erken şimdi gelme diorum. 😂