Gozde_52 27+1 den selamlar 🤗 aşırı derece terliyorum, mideme kadar çıkıyor nefes almakta zorlanıyorum, bazense karnımın alt kısmı kaşık bölgesinde ağrı oluyor ama onlarda normal ilk gebeliğimdede oluyordu🌸😍
Zehraargan nermineehmedli 26+5 sıcak havalardan fenalık geçiriyorum. Göbeğim normal büyüklükte ama artık taşıyamıyor gibi hissediyorum. Mide bulantıları 20. haftada hafiflemişti ama sanki tekrardan başladı. Bir saat yürüsem belim ağrıyor, böyle böyle geçiyor yani
CerenKonus1 28+0 😍 Bazen mide ağrılı bazen sırt ağrılı geçiyor. Sıcaklardan bayılmama her seferinde ramak kalıyor ve sürekli yatma istediği var her zaman halsizim ve çevrem hareketli olmam için baskı yapıyor😒
Birrrcan nermineehmedli 28+2 🌸 yüksek tansiyon ile uğraşarak geçiyor benim ki ve sıcaklık var sürekli vücudumda sizinde öyle mi acaba
Birrrcan aysglemrkn mesela bugün 14/7 ye yükseldi sabah durduk yere işte limonlu su soğuk duş falan derjen 12 ye düştü
Ege_mommyy_11 nermineehmedli ben kabız olunca dr.bana magnezyum iç yumuşatır diyip vitamin verdi ve cidden işe yaradı
aysglemrkn Birrrcan benim de 13.9 oluyor genelde dün acildeydim doktor ilaç yazdı 14 olduğu anda mutlaka iç dedi araştırdım zaten gebeler kullanıyormuş inşallaj gerek kalmaz ama aldım bakalım sizin idrar da protein varmıydı
aysglemrkn Birrrcan benim bi haftadır başladı ama doktor limon felan gebelik tansiyonuna etki ermez eğer çıkıyorsa ilaç şart mış bir çok kişide kullanıyor size neden vermediler ki
Mustafayigitvebeytugannesi nermineehmedli Kasım da aşk başkadır diye bir tabir var ya bende Kasım’da çocuk başkadır diyorum nerde Kasım ayinda doğan çocuk gördüysem hepsi akıllı uslu benim oğlumda aynı valla 4 Kasım’da doğdu anlatmiyorum nazar değer diye maşallah Paşa’ma 🥰💙🧿
Mamalisa Mustafayigitvebeytugannesi ay öyle mi diyorsunuz burçtan dolayı kasım sıkıntı 😂😂😂 ben de kasım sonu doğuracağım nasipse