Oykukuzey Allahkahretmesin1 biraz sabretmelisin ileride iyiki diyeceksin. Oğlum 2 yaşında emziği bıraktırmak o kadar çok zor oldu ki. 2 aydır uyku düzeni değişti mesela. Uyurken hâla emzik emer gibi yapıyor