avannee Ben de 6 şubat gibi oğluma kavuşacağım. Bulantılar tam geçmişti ki dışarda yediğim yemekten sanırım dizanteri kapmışım şu an hastanede yatıyorum. 😵💫
avannee Nurbusra_ ben bulantılar varken yatmadan önce ve öğlen vakti olmak üzere günde 2 defa prilam kullanıyordum. Bir de zencefilli limon çayı tükettim işe yarıyor
Ruyaninprensi simaymasalim Aynı gün son adet benimde sezeryan olacak kız Bebek muhtemelen Ocak sonu Şubat başı olur sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Gamzeli63 16+2 yim 5 şubat görünüyor tahmini doğum tarihim. Tüm bebisler sağlıkla gelsin. Bende bu sıcaklar yüzünden ekstra yanıyoruz ama bende ekstra olarak el ayak yanması dışında çok şükür bi sıkıntı yaşamıyorum bende elhamdülillah
Sevcan-1 SNurays banada 12 haftada kız dedi 14 haftaya gireceğiz %80 dedi 1 ay sonra tekrar bakalım kıyafet alma dedi inşh değişmez çok değişen varmış böyle
SNurays Sevcan-1 ama benim değişme gibi bir şansım yok oyuzden ben aldım benim DNA’sına bakıldı 5 bin tl özel test yaptırdım ben fetal dna 70 farklı haftalık gen bakıldı Amerika’ya gitti test oyuzden benim kesin yani sonuç
SNurays Yareniko26 ama onu sordum alakası yok arkadaşım da oğlu olacak hiç tatlı yememiş istememiş bence hurafe onlar :)
MiaBaslck Haftada hangi testler isteniyor doktorum bir sonrakinde kan ve idrar isteyeceğim dedi bende sağlık ocağında yaptırıp gitmek istiyorum özelde çok para tutuyor bilgisi olan var mı???