SNurays ben 12+2 yim ama zorunlu sezeryan olucağı için Şubat sonuna denk geliyo. Tüp bebekle hamile kaldım zaten bir sürü ilaç kullanıyorum diye doktorum bulantı için ilaç vermek istemiyo bu zamana kadar sabrettin 1 2 hafta daha dayan diyo ama sanki hiç geçmicek gibi 😒