İki yılı geçti hiç korunmadim doktorlara göre sorun yok ama neden olmuyor bilmiyorum Mayıs’ta tedaviye başlayacaktım kimyasal geçirdim 27 günde bir regl olurdum iki aydır 32 günde bir oluyorum kimyasal sonrası hamile kalmak kolay olur diye umutlandim yine olmadı mfk soğan kürü incir kürü çakşır suyu inofolic combi hepsini kullandım rahim filmi çektirdim olmadı olmuyor boşlukta gibiyim hep dua ediyorum ama bu bekleyiş çok yorucu rabbim tüm bekleyenlere en kısa zamanda nasip etsin 🤲🏻