Hediye09 Krm valla bende anlamadım ki herkes kendini düşünüyor.. Ben ise sadece bebek ve kendi sağlığıma odaklandım. Ne yapmaya karar veririm bilemiyorum. Tüm yazdıklarımı okudunuz mu.. Okursaniz bi de oyle yorumlar misiniz,mantıken napmalıyım??
Hulyalp Hediye09 canim imkanin kisitliymis kendini de bebegini de riske atma git annenin yanina. Benimde esim bulundugumuz ilde dogum yapmami istemiyo sirf kimlikte burasi yazmasin diye. Is icin burdayiz asla sevmedik sevemiyoruz. Nasipse doguma yakin istanbula ablamlarin yanina gidicem orda dogurucam.
Muhammedamine Hediye09 canım bence Aydın a kendi annenin yanına gitmelisin doğuda kış şartları malum çok çetin hem şöyle düşünmek gerekiyor Allah korusun ters bir durum olursa doğuda sağlık açısından bazı imkanlara ulaşmak çok daha zor . Bebeğiniz için biraz eşinle ayrı kalmayı göze almanız gerekiyor biliyorum zor ama ☺️
Suzitosuzi Hediye09 ya iyi bilmiyorum aslında acil bir durumda hep Erzurum’a Kars a gidiyorlar. Ben su an Denizli de yaşıyorum Ankara da büyüdüm oranın koşulları sizi epey zorlar Aydın gibi olmaz
Suzitosuzi Hediye09 Ya stres yapma eğer sıkıntılı bir durumun yoksa her yerde doğurursun ne olcak 😊 senin gönlünden geçen ne önemlisi? Annen yanına gelebilecek mi orda doğursn?
Hulyalp Hediye09 istanbul demisim yine degisti memlekete gidicez 😊 cunki dogum yaz tatilinde denk gelicek annemler memlekette ablamlarda gider yazin orda dogurayim da herkes yanimda olsun 🤗 sonucta sezaryan olma ihtimalim var tek basima asla kalkip bebek bakamam