Hediye09 Amargi_nes aman onlar yukarda yazdım ya değişikler yardim ederler allah razi olsun. Ama karşılığını soz sahibi onlar olamamıştır herseyde kendi istedikleri olsun ister. Değişik bi durum.
Hediye09 Amargi_nes yukarda detaylı hep yazdım okuma imkânınız varsa lütfen okuyunda durumuma bi yorum düşünce öneri destek olun inşallah.
Amargi_nes Hediye09 canim biraz uyku sersemiyim sanirim fark etmedim. Bende esimin isi icin sehir değişikliği yaptim. Kaynanam sırf benim icin kalki geldi. Boyle durumlarda insan bazi seyleri bi kanara birakmali en azindan. Ama her insan bir olmuyor demek canim. O zaman annenlere gitmen en mantiklisi. Allah yardimcin olsun canm
Linasmommy Hediye09 benim annemler Adana’da kaynanamlar Denizli’de bizde şırnaktayız ailem yanına gitsem kaynanamlar gelemicek Denizli’ye gitsem annem gelemicek buraya her ikisi de gelecek ben de mecburen burda yapcam doğumumu hiç içime sinmiyor ama mecbur Mardin’e gidicez Doğuma hem kendi evim de daha rahat olurum diye düşünüyorum
Kubraunlu Hediye09 canım bak şimdi ben 36. Haftadayım 30. Haftada ailemin yanına getirdi eşim riske atamazdık acil bir durum olsa doktor yok doktora ulaşana kadar sıkıntı ben yerinde olsam ailemin yanına giderdim tamam evlendikten sonra aile zor oluyor ama buna mecburuz ben de isterdim ki annem Doğuma evime gelsin ama böyle olması gerekiyor eşten ayrı zor evet ama buna mecburuz ben şahsen zor ayrıldım o da öyle hergün konuşuyoruz görüntülü vakit geçiypr bir şekilde onun da kafası rahat doktor yakında en azından haftaya doğumum var nasipse ve gelecek eşim inş sonra 40 ım çıkınca da götürür bizi nasipse. Sen de her türlü düşünmek zorundasın
Rumeysa2515 Hediye09 Allah yardımcın olsun inşallah benimde ilk canım 🤗 sen nasıl rahat edersen gönlüne nasıl eserse öyle yap inşallah yaşaya yaşaya tecrübe edeceğiz çünkü
alcang Hediye09 30 haftalığım bende. Eşim mardinde görev yapıyor. Hastaneler var ama güvenemediğimden doğumu mersinde yapıcam. Hem eşimin ailesi hem kendi ailem burda. 34te felan gitcem mersine
Hediye09 alcang bende canım gitmeye karar verdim. Sence en doğru karar bu şekilde mi. Esin ne zaman yanina gelcek?
alcang Hediye09 canım bence en doğrusu bu. Eşim asker benim 10 gün doğum izni var 15 günde senelik izin kullanacak işte doğum zamanı gelecek yanıma
Suzitosuzi Hediye09 Bence Aydın canım. Ben de aslen Ardahanlıyım ama çocukken iki kere gittim yolların kapandığını biliyorum ama kışın.
Krm Hediye09 yani anneni bı şekilde 10 günlük getirirsin bence onların zorlanması senin zorlanmandansa daha önemli bu süreçte. Yemek de bir hafta herkes idare eder sen o zaten bir haftadan sonra yapmaya baslarsin bisiler. Hastane için bilemedim tam ama oradaki herkes nasıl yapıyorsa sen de yaparsın gibi. Ama annenlere de geçersen bir iki ay için soba kısmına destek olursun maddi olarak düşünüyorsan mesela. İnşallah en hayırlısı neyse o olur hakkinda.
Hediye09 Krm valla bende anlamadım ki herkes kendini düşünüyor.. Ben ise sadece bebek ve kendi sağlığıma odaklandım. Ne yapmaya karar veririm bilemiyorum. Tüm yazdıklarımı okudunuz mu.. Okursaniz bi de oyle yorumlar misiniz,mantıken napmalıyım??
Suzitosuzi Hediye09 ya iyi bilmiyorum aslında acil bir durumda hep Erzurum’a Kars a gidiyorlar. Ben su an Denizli de yaşıyorum Ankara da büyüdüm oranın koşulları sizi epey zorlar Aydın gibi olmaz