Evazada demek ki kuzucugun vakti var daha babannem hep derdi onun kizları erkek bebeklerden daha geç olmuş gelişim açısından sanırım benimde kızım abisine kıyasla üç hafta sonra doğmuştu ve daha minikti. Belki gelişimi henüz tamamlanmadı 🤭 başka şeylerle meşgul olmaya çalışın biliyorum zor ama sanki dusunmezseniz bu süreç daha kolay geçer sizin için 🤗