mimarkadin Kızlar bir şey soracağım. Benim vajinamda ara ara zonklama oluyor yani. Bıçark batırıp çıkarıyorlar gibi. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı? Ara sırada sağ kasığımda da ağrı oluyor. Bir türlü doktora gitmeye vakit bulamadım. Çarşamba günü gideceğim inşallah. En son evlenmeden önce kadın doğuma gitmiştim. Nasıl korunabilirim diye. O zaman yumurtalıklarımda falan sıkıntı yoktu. Hiç alttan muayene falanda olmadım🙈 korkuyorumda kötü bir şey çıkar diye. Benim gibi olan var mı? (Hamile değilim)
mimarkadin Hanus inşallah ya. Birde 2 senedir hiç kadın doğuma gitmedim o yüzden tedirginim. Yanlış bir şey bu aslında devamlı gidip kontrol olmak lazım
mimarkadin Sedahoca belkide ara ara böbreklerimde ağrıyor. 3 ay önce şiddetli böbrek ağrısıyla hastaneye gitmiştim enfeksiyon var dediler antibiyotik falan kullanmıştım aslında ama
mimarkadin reinamm ama sen hamilesin dimi? Hamile olmadan öncede vajinanda zonklama ve kasık ağrısı oluyor muydu?
Bjk19031903 mimarkadin Usutmeden kaynakli olabilirmi ben genc kizlgiimda cok cektim ilk evlendigimde de ozellikle sistit cok sık olurdum bal ayimda bile oldum tam bir kabustu yasadigim uc gun oda cok sanci yapar idrar yollari iltihaplanmasi
ttgb38 İltihap falan olabilir... Hangi yöntemle korunuyorsun bilmiyorum ama korunma yönteminden dolayıda olabilir... Yani burda sana kesin birşey demek zor en iyisi doktora görünmek... İlla bir sıkıntı mı yaşamak gerekir doktora gitmek için 🙄 Evli bir kadınsın üstelik en az 3 ayda bir rutin kontrol olman gerek... Ben hep düzenli giderim şahsen sorun olsun yada olmasın 😐
mimarkadin ttgb38 eşim korunuyor bazende geri çekilmeyle.ya bugün yarın diye diye hep erteledim. Haklısın doğru olanda bu zaten. Devamlı kontrol altında olmak gerekir. Bundan sonra dikkat edeceğim.
mimarkadin Bjk19031903 sancı değilde ara ara gelip gidiyor. 3 ay öncede idrar yollarımda enfeksiyon vardı acile gitmiştim belkide ondandır.