Ya kızlar nerde çalıştığının bi önemi varmı? Çok yakınımın marketi var. Ve şuan 4buçuk aylık hamileyim. Kendimi orada çalışan olarak göstersem banada doğum parası çıkıyor mu?
Bide sigortamı yatırması için aylık ne çıkıyo fiyat bilgisi olan varmı? Detayını öğrenim ki yüzü astarından pahalıya gelmesin.d