n160822 eğer çalışıyorsanız 32.haftaya girdiğinizde çalışamaz raporu alıp işyerinize götürüyorsunuz. Onlar analık izni girişi yapıyorlar . Doğum yaptıktan sonra hastaneye çıkış işlemlerini yapmadan önce bildiriyorsunuz ben çalışıyorum analık izni deyim diye onlar raporun devamını çıkartıyorlar . O belgeyi de işyerine veriyorsunuz