Merhaba kızlar,
Öncelikle söylemek istiyorum 2. Bebeği istiyorum Ne olacağını sadece Allah bilir önemli olan sağlıklı ve hayırlı olması ama kız bebek istiyorum. Sülalede kız çocuğu yok ve hasretiz. Durum böyle iken alternatif yöntemleri ister istemez denemek istiyorum. Çin takvimi Rus takvimi yeme düzeni ilişki günleri gibi birçok yöntem var. Sizlerin bildiği bi yöntem falan var mı? Bide çin takvimi baktığımda bazı sitelerde Ağustos ayı kız bazı siteler erkek gösteriyor. Doğum ayım Ekim yıl olarak +1 yaş eklendiğinde erkek ay olarak yaşıma girmediğimden +1 yaş eklendiğinde kız çıkıyor neye göre hesaplama yapmalıyım ? Normalde bu ay gebe kalmayı düşünmüyordum. Sizin fikirleriniz neler yardımcı olur musunuz?