Luckygece Selcanunal2004 bi hissetmeye başlasak rahatlayacağız gibi 🥹 böyle olunca her şey yolunda mı diye ultrasona girmek istiyorum o zaman da sık girdiğim için vicdanen rahatsız oluyorum
Selcanunal2004 Luckygece aynı durum bende de var Ama bu sefer biraz beklicem gitmicem doktora 22 den sonra gitmeyi düşünüyorum Hem şeker yükleme zamanı da gelsin
Annabelle Nnoktaa aynen ya 19lar beklemede 🤣🤣13te hissettim falan diyenler var anlamıyorum. Onların hissettiği bebek değil bence
Nnoktaa Annabelle psikolojik olarak sancıyı falan tekme gibi hissediyorlardır 😂 bende de tam tersi bebek tekme atar karnım ağrıyor zannederim 😂😂😂