Luckygece Kızlar bu gece itibari ile 19. Haftaya giriyoruz. Hala hiç bir kıpırtı hareket hissetmiyorum. Çok kafaya takıyorum acaba iyi mi bir şey mi oldu diye.. İlk gebeliğim çok geriliyorum
gamzecgr Luckygece ilk gebeliklerde 22. Haftaya kadar anca hissedildiği oluyormuş kişiye göre değişiyor kontrolleriniz de bir problem yoksa sıkıntı etmeyin bence bugün yarın hissedersiniz
Nnoktaa Luckygece aynı döneme denk geliyoruz sanırım 🥰 ben de 19. Haftama girmiş bulunuyorum. Araştırdığıma göre ilk gebeliklerde hareketleri hissetmek için bir kaç hafta daha beklenilebilirmiş.
naneliseker_ Luckygece uzaninca az kafanız dik göbeğinde bakın seyirme oluyorsa onada bebek diyorlar. Sonra tekmeyi hissedersiniz 20 21 e..
naneliseker_ Luckygece uzaninca az kafanız dik göbeğinde bakın seyirme oluyorsa onada bebek diyorlar. Sonra tekmeyi hissedersiniz 20 21 e..
Badem089 Benimde ilk gebeliğim 17 ci haftada hissetmiştim göbeğimin altına iki tane tepik atmıştı kızım.Kilodanda kaynaklı olabilir ben zayıfım hiç yağım yok genelde yağlı kadınlarda geç hissediliyor arkadaşım kilolu ve o 23 cu haftada ilk kez hissetmişti
Annabelle Benim de ilk gebelik 19. Haftadayım🥰Hiç hissetmiyorum ama arkadaşlarım 22-24 normal diyorlar 🤷♀️
Luckygece Nnoktaa biz hala net bir yer bulmuş durumda değiliz maalesef 🥲 tgr hospitalist var bağcılarda orada derya hoca var en son ona gittim memnun kaldım. Siz nereye gidiyorsunuz
Annabelle Nnoktaa aynen ya 19lar beklemede 🤣🤣13te hissettim falan diyenler var anlamıyorum. Onların hissettiği bebek değil bence
Nnoktaa Luckygece ben anadolu yakasındayım. En başından beri Zeynep Kamil’e gidiyorum. Tam teşekküllü olduğu için orayı tercih ettim henüz bi dr seçmedim sürekli farklı dr seçiyorum. Hangisiyle frekansım uyarsa 😄😄
Selcanunal2004 Luckygece merhaba Aynıyız Bizde 19’ olduk Bende hissetmiyorum. Anlamadım gitti Benimde ilk gebeliğim Ama araştırdım merak etme 22-23 gibi daha net hissediyormuşuz Korkuyorum hep birşey olcak diye 😢😢
Luckygece Selcanunal2004 bi hissetmeye başlasak rahatlayacağız gibi 🥹 böyle olunca her şey yolunda mı diye ultrasona girmek istiyorum o zaman da sık girdiğim için vicdanen rahatsız oluyorum