tambirleydi evet gazımi sabaha karşı çıkardım ve hic bir şey içmedim çaba sarf etmedim çok hafif ağrılarım oluyor genel anestezi olmadım spinal oldum ve gayet güzel geçti ameliyatim ayaklarımı hissedince hemen yürümeye başladım bugün üçüncü günüm desteksiz yuruyebiliyorum sadece yataktan kalkarken zorlanıyorum o kadar bence korkulacak bir şey yok bnde korkuyordum ama gayet iyiyim şükür Rabbime şükürler olsun 🤲🏻