Nehirsude yok canım yarın taburcuyum inşallah yürüyüşlere devam çok ağrım var ama kızıma daha iyi bakabilmek için ayağa kalkmam gerekiyor o yüzden yürüyüş bolca doktor geldi sabah gayet sağlığı yerinde dedi yarın da burdan çıkmadan önce işitme testine götürmez sonra sağlık ocağına topuk kanı vercez yabi şimdiden sonra benim maraton başladı ☺️🤭😂😂