Youngmotherr 1prensesannesi_ dün doğurdum ben gece suyum geldi 6.15 de kucağıma aldım evdeyiz şimdi 🙈🤍
1prensesannesi_ Youngmotherr yaa maasallah benim acilmam olmadı maalesef sezeryana alındım artık sende sağlıkla büyüt bebişini diyordum aynı mi dogurcaz diye aramızda bir gün var 🤭🤲🏻
MasalAlparslanMom 1prensesannesi_ biz bı ara konusmuktuk hurma doğum falan🫣😅 37 38 de dogurayim demiştin ,basarmissin🤌😇 gözün aydın🥳
1prensesannesi_ MasalAlparslanMom hiç bir şey yemedim ki yürüyüş bile yapmadım 🤦🏻♀️😅 suni sanciyla doğum yaotircaklardi açılma çok az olduğu için 2 cmden yukarı çıkmadı bnde sezeryan istedim 🤷♀️🤭
Aslhna 1prensesannesi_ hayırlı olsun ☺️ yürüyüş yapmanız gerekiyor biraz sancılı geçiyor 2 3 gün sonra daha iyi oluyorsunuz
1prensesannesi_ Aslhna şuan yerindem kalkamami söylediler ne zaman yürüyüş yaparım bilmiyorum ki sizce ?
damlaguneyerii Ay inanmıyorum daha gecen doğursak diyoduk cok sevindim maşallah sağlıkla büyüt darısı başıma❤️❤️❤️ genel mi oldun iyi misin ❤️
1prensesannesi_ damlaguneyerii yok genel olmadım belden uyusturldum bebeğimin ağlamasını falan duydum yanıma getirdiler sonra o kadar güzel di ki yani acılara bedel di inşallah darısı başına canım bn sıramı sizlere verdim 🤲🏻🤲🏻🤭🤗
1prensesannesi_ damlaguneyerii inşallah güzel ve kolay doğum nasip olur inşallah canım dualarım seninle 🤗