1prensesannesi_ Şuan hastaneydeyim kısaca özet geçeyim hastaneden çıkınca ince ayrıntılı yazarım sezeryanla doğum yaptım yüksek tansiyondan dolayı doğumu başlattılar 🤗
gamzecgr 1prensesannesi_ oh iyi yaptın kız Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️🌸
1prensesannesi_ Pinklove ne onerirsin şuan sezeryanliyimla gazimin çıkması için şuan da ağrım var ameliyat yerin acıyor 😥
1prensesannesi_ gamzecgr ne onersin canım gazimin erkenden çıkıp bebeğime güzel bi şekilde bakabilmek istiyorum 🤲🏻🥺