Sbha_13 Merhaba canım ben fertamir kullanıyorum suda eritilen. Tadı vs çok iyi aşırı rahat şekilde kullanıyorum. Dışkı renginde değişiklik çok normal bende de oldu ilk zamanlar karın ağrısı da yaşadım ama kullandıkça geçti o ağrı şuan bir sıkıntım yok alıştım. Haplar bende genelde kabızlık yapmıştı gebelikten önce de öyleydi. Zaten genel bir kabızlık sıkıntım vardı ama bunda asla öyle birşey yaşamadım rahatım şükür🙏🏻🌸