zumrasmom1 Sbha_13 feramat kullanıyorum canım. Bende kabız oluyordum doktor her gün içme iki günde bir iç dedi öyle düzene soktuk
Semasyy Sbha_13 haftalardır gynoferon kullanıyorum dışkım benimde siyah iğrençte kokusu var bütün demir ilaçlarının böyle 😭😭
Bmbe21 Sbha_13 her demir takviyesi olan ilaç kullananlar da siyah dışkı normalmiş geçen hafta doktorum söyledi
tazegebe58 Sbha_13 doktora gitmenize az zaman kaldıysa akşamları için yatmadan önce. Gittiğiniz zaman da söyleyin değiştirsin yan etki yapmış devam etmenin anlamı yok ki
Elcoo123- Sbha_13 siyah diskiyi neredeyse tüm demir ilaçları yapıyor aynı ilacı kullanıyorum sizinle ishal olunca doktor arada kesip devam etmemi söylemişti içtiğiniz başka ilaç varmi yanında takviye vs onunla birlikte karışınca da yapıyor ishal
Sbha_13 Elcoo123- tiroid ilacim var ac karnina almam gerek yemekden bi saat once bu demisr ilacida ayni yemekden 1 saat once dediler ikisinin arasina 10 dk koyuyorum oyle iciyorum
MiaBaslck Sbha_13 Bana doktorum gynoferon depo verdi aynı sorunlar bende de oldu sabahları karın ağrısı ve ishal gbi bir de aşırı kötü kokuyor dışkı ama herkesde oluyormuş 😏
tazegebe58 Sbha_13 evet bana doktorum yazmıştı sağlık ocağında yazdırdıysanız tekrar ordaki hekiminize de söyleyebilirsiniz bir zararı yok yani değiştirmekte
Dilekea05 Sbha_13 Bende kullandım 1 ay mide bulantısı yaptı. Doktorumla değiştirdik fertamir kullanıyorum. Toz suya katıp eritip içiyorum. Tadıda güzel
Yebiii Sbha_13 bendee 15 gündür kullanıyorum ferrum aynı sıkıntıları bende yaşıyorum araştırdım biraz normalmiş 2 gün kullanmadım bugün yine almaya başladım
Sbha_13 Yebiii bende gecen ayni belirtiler olunca 2 gun kullanmayi biraktim tekrar basladim yine ayni oldu