AnnesiyimM53 onun ölçümü var doktor olcmedi mı ? Benim detayliyi yapan doktorun da çenesi biraz geride yani normal olarak ama kötü durmuyordu gayet de sağlıklı çok başarılı bir doktor . Bana demişti hemen hastalığa bağlama benim gibi de olabilir diye 😅 ama detayliya girdiyseniz doktor olctuyse hiç bir sıkıntı yok .