Kızlar bugün detayliya girdim çok şükür herşey iyimis yolundaymis . Darısı detayliya girmeye bekleyen annelerin başına . Benden size tavsiye 22-23 haftalarda gidin acele etmeyin . Ben çok heyecanlıydım o yüzden 19+2 de gitmiştim . O zaman doktor çenesi geride olduğunu ama haftasından dolayı genetik bir bozukluk var mı emin olmadigini 1 ay sonra tekrar gelmemi söyledi eğer hala öyle devam ederse amniyo sıvı alicagini söylemişti. İnanın o bı ay bana 1 yıl gibi geçti . Günler geçmek bilmedi her gün çocuğum iyi mi bir hastalığı mı var diye düşünmekten kendimi alıp koyamadim . Bugün 23+2 haftalık olduk tekrar gittik doktora . Çok şükür bı sıkıntı yok çenesi de normalmiş . Keşke 19 . Haftada gidip kendimi 1 ay yipraticagima bekleseydim diyorum . Olsun herşeyde bı hayır var bu bir ay süreç beni bebegime daha çok bağladı . Yani uzun lafın kısası heyecanlı olsanız da bekleyin 22- 23 haftalar en ideal . Ondan önceki haftalarda bazı şeyler çıkabiliyor geçici şeyler o yuzden hic can sıkmaya gerek yok 😁