Kızlar hastane yatıyorum bilenler vardır kanamam var nstde sancılarım çıkıyor falan bebeğim daha 31 haftalık sabah açılmam yoktu şimdi 2 parmak açılma var dedi yani kaç cm anlamadım hiçbirşey ilaçlar sancımı kesmiyor doktor bebeğin daha küçük diyor biliyorum sancı cekmeye razıyım ama mahvoluyorum ne olacak böyle