yeninesilanne-99 4 çocuk dogurdum 5 ciye gebeyim genellikle dogumdan sonra uslu anne derler ıkınırken sakin bagırma bagirsanda bagirmadanda doguracan eger kolay ve rahat dogum gecirmek istiyorsan canim ıkınırken tüm güçünnle ıkın ve 2 ve 3 de bebek zaten kendiliginde cikiyor bagirinca ıkınmıyorsun sadece hastaneyi rahatsiz ddersin ama iķınırsan doktorlarin tavsiyelrine uyarsan gercekten cok rahat dogum yapabilirsin