yeninesilanne-99 Normal doğumda doğru ıkınma nasıl olmalı kızlar? Doğru ıkınma yapılmazsa yırtılma oluyormuş. 🤦🏻♀️
kahvesever__ yeninesilanne-99 doktorum ıkın dedi zamanlar ıkınmıştım ama baya zorlanmıştım 4 tane dikişim vardı benim
Girlmomboymom yeninesilanne-99 çeneni göğsüne dayayıp bütün gücünü alta vermen gerekiyor kabız olunca yaptığımız gibi ıkınma hissi olmasa bile o şekilde etkili oluyor
Sevdeeee yeninesilanne-99 ben aslaaaa basaramamıstım ıkınmanın bu kadar zor bir eylem olabileceğini hiç düşünmemiştim 😂
3_fistikannesi yeninesilanne-99 ebeler ne zaman ıkın derse o zaman ıkınman lazım sıkıntısız doğumun olur inşallah ben öyle yapmıştım
3Tospikannesi yeninesilanne-99 İlk çocuğumda ablam nefesi burnundan al ağzından yavaş yavaş ver demişti doğum anında öyle yaptım ve kuvvetli nefes aldım yavaş yavaş verirken ıkındım yarım nefeste diyim ebe tamam çıktı dedi ve doğdu dikişim az oldu kaçtı hatırlamıyorum 2.çocuğumda da öyle kolay oldu şükür
ST55 yeninesilanne-99 ıkın dedikleri zaman derin bir nefes alıp içinde 20 sn tutup ağzından yavas yavas boşaltarak kafanı göğsüne doğru eğersen birde 👏🏻
Kalbiimde2can yeninesilanne-99 bana doktorum ellerimi dizlerimin altinda tutmami ve kafami biraz kaldirarak (cenemi gögüsüme dayayarak) onun dedigi zamanda ikinmami söyledi ve arada 3 kere mum üfler gibi hizlica üfledim.. Ben sadece biraz aceleci davrandim fazla sert ikindim o yüzden 2 dikis yedim sadece🤭
Btunc yeninesilanne-99 Malesef ıkınma sana bağlı bi eylem olmuyo çğnkü istemsiz ıkınma isteği doğuyo doktorum kendi kendine ıkınma nefes al biz dediğimizde ıkın yoksa yırtığın oluşur demişti . Yani ıkınma hissi olduğu için ıkınma oluşuyo biz ıkınmıyoruz :)
Minikperi yeninesilanne-99 yırtılma olmaması için ihtiyacı olan ve olmayan herkese kesi atıyorlar zaten merak etmeyin 😅
plajterligi yeninesilanne-99 valla o an zaten öyle bir ıkınma ihtiyacı geliyor ki kabız olmuşta kurtulmak ister gibi 😂😂 var gücünle ıkınman yeterli bebek de zaten o esnada kendini itiyor çıkmak için, yırtılma olması nadir diye biliyorum ben yani benim bebe kendini itemediği halde öyle bir şey olmadı
yeninesilanne-99 Hepinize teşekkür ederim kızlar 😂 kafam rahatladı sayenizde, hepimize kolay doğumlar diliyorum 😂😘😘
Eslemim34 yeninesilanne-99 Doktor bana sancın geldiği an güçlü ıkın demişdi ama ben o kadar yorulmştm ki sancım gelmese bile bi an önce çıksın diye ıkındım.. ve bu yüzden iç dikişlerim de oldu 40 gün de toparlandım anca. Size tavsiyem sancı geldiği an güçlü uzun süreli ıkının eğer o anı kolay güzel yaparsanız dikişiniz de az olur. Benim ilk bebek tecrübezliği işde. Şuan 2. Ye hamileyim inşallah aynı hataları yapmam. Çünkü o dikişler beni çok zorladı çoook..🥹