zumrasmom1 ressamanne_ 3 gün gecikmem vardı kan ve erken gebelik testi negatif çıktı. 4.88di değerim. Gecikmenin 10. Günü tekrar kan verdim 562 ile pozitif çıktı. 25 haftalık olduk bile şükür
zumrasmom1 ressamanne_ evet geç döllenme dediler hep bir hafta geriden gidiyorduk 22+5 de haftasını yakalamış doktorum tam günü gününe uyumlu demişti 🥰
ressamanne_ zumrasmom1 peki yumurtlama zamanlarımı olmuştu birliktelik ya anlamam açısından geç döllenmeyi
ressamanne_ zumrasmom1 bende sanmıştım ki adete yakın olunca ilişki geç döllenme oluyor, teşekkür ediyorum cevapladığınız için🫶🏻