ressamanne_ Kızlar bugün erken gebelik testi yaptım negatif gölge bile yok yani, bugün yarın regl olmam lazım böyle negatif olup gecikmeden sonda pozitife dönen varmı merak ettim
Parlakk ressamanne_ ben 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı adetim 4 gün gecikince normal testle hamile olduğumu öğrendim
gamzecgr ressamanne_ geç döllenme olabilir o zaman pozitife döner bir de bazı erken testler tırt dandik 5 liralık kaset testler bile daha iyi çıkabiliyor
Parlakk ressamanne_ normal testleri daha güvenilir buluyorum ben öyle ki 3gun vardı negatif görünce olacağına hiç ihtimal vermemiştim ama çok fazla göğüs ağrım vardı
agacall Parlakk ben de normal testle 6 gün kala pozitif gördüm, bence ne kadar zaman önce döllenme olduğuna bağlı olabilir diye düşünüyorum
gamzecgr ressamanne_ onu pek anlamak mümkün değil şimdiden siz direk kan verin bence pzt ye adet olmazsanız kafanız rahat olur
ressamanne_ gamzecgr aklıma geldide yumurtlama zamanları oldu ilişki sonra olmadı geç döllenme sanıyorum adete daha yakınken oluyor
Minikkalp04 Benimde bugun adet günüm ama olmadım test yaptım negatif inşallah benim kide pozitife döner 2 3 gün geciksin tekrarlayacagim