rumeysattnc YuvarlanamayanPaanda benim 2.ci bir oğluşum var hayatı ters düz eden cinsten😂😂 peşinden koşmaca ilk doğım normaldi inş buda normal olur
YuvarlanamayanPaanda rumeysattnc kız benim oğlan akıllı da kız öyle hayatımı ayaklarımın altından kaydırıyor resmen bu nasıl olur bilmem 🤣
rumeysattnc YuvarlanamayanPaanda bende merak ediyorum oğlum böyleyse kızım nasıl olur diye allah nasip ederse 23 hafta sonra göreceğiz şimdiden karnımın bir köşesinde sürekli toplanıyor aklım hep onda iyi mi birşey mi oluyor diye bakaım salı kontrolüm var
rumeysattnc Minederin amin inşallah canım ☺️ artık bizde aynı zamanlar grubu olduk 😂😂 son zamanlarda sürekli konuşuruz
Bmbe21 rumeysattnc Ay evet. Bu arada bende cihana geliyorum Ayfer hanıma :) bir de doktorlar da aynı çıkarsa tam şans😀😀
rumeysattnc Bmbe21 ben emel bilici ilk hamileliğimde de hep onla devam ettim şimdi de ama doğum fiyatları çok cıkmış orda ne olur bilmiyorum burda biri doğum paketi almış ordan salı günü bende soracağım
Bmbe21 Bende geçen gün sordum 16.800 dediler :( ikizlerime de geçen sene orada Ayfer hanıma doğum yaptım
Birminikannesi1 Minederin bu deprem bütün Türkiye’nin psikolojisini alt üst etti zaten sağa gitsen deprem sola gitsen sel Allah yardımcımız olsun 🤲🤦 ilk bebeğin mi benim de erkek 😍
ikranurkutay Minederin aynen sık idrara cikiyorum ve kasık ağrım oluyor bebek kasığımda yatıyor hissediyorum sertlik var arada seriyor inşallah problem yoktur 🤲🏻 sağlıkla alalım ve ellerimizi kucağımıza
Minederin Birminikannesi1 bizimde bayagi bozulmuştu artik duzenimizi kendi memleketimizde kurmak istedik ikinci gebeligim bi kızım var buda erkek dedi doktor