sedefyrs1101 yine sizinki iyi konuşuyormus masallah benim kızım 23 aylık anne
baba
mama
Koko
gel
elif
bu
Sadece bunları söyleyebiliyor.telefon vermiyorum TV de çok nadir izler kendisiyle konuşuyorum,zeka kartlarıyla oynuyoruz,parka gidiyoruz,soru soruyorum,kelimeleri öğretiyorum sürekli bir iletişim halindeyim ama yine de inat ediyor konuşmuyor söylediğim şeyleri tekrar ediyor ama konuşmuyor hadi şunu söyleyelim dediğim hii ii yani hayır diyor doğumdan sonraya kadar beklicem bakalım bir gelişme olmazsa doktora görüncez artık.
1 yaşından önce
Dede
At
Git
Gel
Elif gel
Ayaz gel
Ayaz
Anne
Baba
Abla
Vs. Daha çok kelime söylerdi