Kızlar bebeğim 2 yaşını geçti şuan 25 aylık. Konuşmuyor konuşsa da konuştuklarından bişey anlamıyorum. Tabi ki tıkır tıkır konuşması için çok erken biliyorum ama aynı yaş kız çocuğu olan arkadaşım var bigüzel konuşuyor Anne su verir misin seni seviyorum vs. Çok güzel konuşuyor. Benimkinde bir sorun mu var acaba ?
Söylediği kelimeler şöyle:
“İçi: Suya bunu diyor
Anne, Baba, Dede, Nene, Açıldı, Açılmadı, Kapat(Kappaa), Aç, Mama, Bebe, Alo, Karpuz, Düştü, Ağlıyo, Uyuyo, Şeker, Otur, Kardeş,Araba(Araga😂) , Bas, Hayır
Cümleler buşekilde:
Baba gitti
Bebe ağliyo
Baba geldi
Araga(araba) düştü
Cümle bukadar başka cümle kurmuyor hiç. Onun dışında Karpuz Adam şarkısını komple biliyor söylüyor.
Aynı yaş bebeleri olan anneler bilgisi olan yazabilir mi bi gerilik falan var mı acaba biyere doktora fln göstermeme gerek var mı ? Çevremdeki çocukların çoğu birsürü cümle kurup konuşuyor. Soru soruyorlar mesela çocuk da evet hayır diye cevap veriyor bigüzel konuşuyorlar yani görünce evham yaptım bende yazarsanız çok sevinirim 🙏
Birde 8 aylık oğlum daha olduğu için oyalansın diye mecbur telefon veriyorum televizyon izletiyorum alakası olabilir mi acaba bilgisi olan yazarsa 😊