Muhammedarasannesi Aşılama yaptim doktor sonraki gün ilişkiye gir dedi ama giremiyorum çok dar ve şişmiş gibi yyani fitil verdi onu bile zor koyuyorum sizce neden bugün aşılama 7.gunu
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi benimde 10.günü bugün fitili zor şey yaptım daralmış baya niye öyle oluyor acaba
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi senin ilk mi hiç belli olmaz belkide tutmuştur 13.gün test yapcam bakalım🥹
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ ilk aşılama eskidende vajina dardı ama bu sefer sahada ağrıyor göğüs ağrısı bel ağrısı dünde kusunca bilmiyorum offff
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi ilk başkarda güzel şekilde oluyodu fitil bugün sabah baya zorlandım göğüs ucu çok az acıyo arada sadece kasık ağrısı oluyo bide bel başka belirtim yok benimde
yuksell07 Muhammedarasannesi kusma için çok erken darlığa gelince bilemiyorum bende aşılama yaptırdım ama böyle birşey yaşamadım belirtim de olmadı hiç
yuksell07 tatlibebegim_ Lina çok stres yapuorsun sürekli belirti arıyorsun kız sen kafani biraz dağıt böyle olmaz
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ benim ilk günden beri böyle dardı ilişkiye gir demişti doktor ama giremedim artık sorayım dedim aşılama yapıldığından beri ilişkiye giremiyorum zaten
tatlibebegim_ yuksell07 içim içimi yiyo takmamaya çalışıyorum ama olmuyor yaa düne kadar olumlu hisssediyodum sabahtan beri tutmamış gibi hissediyorum belirtilerim azaldı ondan galiba🥹
yuksell07 tatlibebegim_ benden sana tavsiye sen bu forma girme girdikçe insan daha çok hırs yapıp stres yapior sen fazla takıyorsun kız oluruna bırak olmazsa vardır bı hayır deyip gelecek aya bırak rabbim verecegi varsa hersekilde verir zaten
tatlibebegim_ yuksell07 senin belirtiler neydi hatırlamadım bian bide kaçıncı gün kan vermiştin evde test yapmış mıydın
yuksell07 tatlibebegim_ 8 gün pozitifti iğnenin etkisiyle 11. Gün yine yaptım negatifti ama adet olcakmisin gibi hiç belirtim yoktu ne sivilcelenme ne göğüs ağrısı 13 gün test yaptım pozitif erken gebeli ktedti aldım yine yaptım yine pozitif 14. Gün kan verdim pozitif çıktı
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ kız bak ne buldum https://www.kadinlarkulubu.com/konu/progestan-alttan-kullanimi.1235810/
Muhammedarasannesi tatlibebegim_ progestan ilacindan oluyor bide bebek rahme tutunduktan sonra kapanıyor sislikte o yüzden oluşuyor birbirimize haber edelim sen kacinci gunundesin aşılamanın
tatlibebegim_ Muhammedarasannesi ayy inşallah tutmuştur dediği gibi bende de şişlik var içeri iterken sabah baya zorlandım 😂