busrasss1 SenaaaNurrrr bende adanaya gittim ama iyiysen ve risk yoksa git ama suanda cok sicak nasi yaparsin bilmem
SenaaaNurrrr busrasss1 klimasız yolculuk yapamıyorum zaten evdede sürekli klima açık oluyor beni yol endişe ettiriyordu ama doktorum da izin verdi. Teşekkürler cevap için 🤍