Merhaba arkadaşlar.. 14 haftalık hamileyim ve 10 saatlik bir yola özel arabayla gidicem doktoruma yazdım ama henüz cevap gelmedi son kontrolümüzde herhangi bir risk yoktu şuan ağrı, kanama vs gibi şikayetler de yok. Doktorun dediği önemli tabiki ama buradaki tecrübeli annelerin de fikrini almak istedim.🤍🌸