ahsengl normal bebek toplanması o . Kasılma dediğiniz de bebek toplanırken aynı anda bel ve kasıkta kendini hissettirecek şekilde adet sancısı gibi sancı girer. İkisi aynı anda olur.
Sizin bahsettiğiniz bebeğin bir tarafta toplanıp sonra yumuşaması bu normal