alakayamaydanoz
Size tavsiyem gerçekten hemen yaptırın benim oğlum ameliyattan çıktı zaten anestezi vermediler lokal anestezi verdiler doktorlar başında o kadar güzel ilgilenip oyalamışlar ki oğlum ağlayarak çıkmadı 4 saat hastane de tuttular sonra eve geçtik ve inanın sanki hiç sünnet olmamış gibi hareket ettiriyordu bacaklarını sağa sola dönüyordu yeni iyiki de yaptırmışım dedim hiç bir şey anlamadı çünkü