Bulbulyuvasi ben zorunlu sezaryen oldum malesef ilk zamanlar sütüm az geldi ,Emzik kullanıyorum 1 aylıkken kullanmaya başladık 4 emzik denedim en güzel philips avent ultra ait ı tuttu hatta ilk seferde tuttu bazen memede uyuyor bazen de uyumadan alıp yatırıyorum o an ki duruma bağlı aslında bazen memede uyumak istiyor belli ediyor ayırdığım an ağlıyor bende dalınca koyuyorum yatağına bazen de baktım uyuyacak yavaşça ayırıp koyuyorum hiç sesi çıkmıyor