Ezgiyildiz944 Bu sene kız senesi mi erkek mi bakalım bende öğrendim bugün kız olduğunu Allah’ım herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin her zaman yüzümüz gülsün amin 😊
TugbaKync Ezgiyildiz944 Herkesin erkek deyip ben kız hissediyorum dememin üzerine ve asla göstermeyip 18. Haftada kız olduğunu öğrendim. Çift yumurta ikizleriydi bir diğer yavrumun kalbi durdu, kaybettik. Kızım sağlıkla sıhhatle gelsin. 🖤
gamzecgr Ezgiyildiz944 19 haftalık olduk 12.Haftada öğrenmiştik ikiz oğluşlarımızı bekliyoruz Allah nasip ederse🌸 İnşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza alırız kuzucuklarımızı ❤️
Semasyy Ezgiyildiz944 sağlıkla gelsin yavrularımız bizim de kızımız olucak inşallah 20+6 haftalığız 😍🥹
Ezgiyildiz944 TugbaKync Allah bu evladinizi size bagislasin inşallah Rabbim ne verirse hayırlısını versin
Denizinci Ezgiyildiz944 29+4 deyiz , bir oğlumuz olacak nasipse 💙 çok şükür Allah’a bir De kızım var, ömrü uzun olsun , sağlıkla büyüsün tüm yavrularımız. ama bu yıl bence erkek senesi kim duyduysam çevremde hep erkek
Buse457 Denizinci Erkek anneleri belirtileriniz nelerdi mesela benim çok midem bulanıyor çok halsiz hissediyorum cinsiyeti belli değil daha sizde neler oldu
Busbusablaoluyo Btl-Als biz ya 22 yada 24. haftada ayrıntılı ultrasonda öğrendik kızlar göstermiyor sanırım😂😂
12eslem_yaren Freyan ben ve canm arkadaşım semram da aynı anda hamileyiz kendisini Allah için çok seviyorum bizim de kızlarımız var inseallah ikimizn ki de erkek olur Çok istiyorum öyle olsun 💕
Ustunneliff Ezgiyildiz944 Allah hayırlısıyla kucağıma almayı nasip ederse bir kızım olucak 22 haftalığız 🩷🙏
Zepeliz 18+1 dün kız olduğunu netleştirdi artık daha önce 2 defa gittim tahmin demişti :) şimdi doktor kız dedi ben acaba mı dıyorum detaylıyı bekliyorum