Zlm_0303 gebe okuluna gittim. Normal istiyordum. Sonra enfeksiyon dan devlet hastanesine yatırdılar. Oda arkadaşım 39+5 te doğurmuş tu. Çok zor geçtiğini söyledi. Dikişleri çok fazlaydı. Hastanede bile tuvalete kalkamıyordu, hareket edemiyordu. Hastaneden sonra görüştük. 1 aya yakın doğru düzgün hareket edemedi. Aynı şekilde gebe okulundan arkadaşlarımda da aynısını yaşayan oldu. Baya normalden korktum sonrasında.
Ben zorunlu sezeryan yapalı 36 gün oluyor. Zaten 2. Günü ayaklandım. Gece uyuyamadım sabaha kadar yürüdüm sanırım o iyi geldi. Hatta herkes kızdı. Hiç lohusa gibi değilsin böyle sana nazar değer vs dediler. Tek sorunum spinal sonrası baş ağrısı oldu. Onu da artık doktoruma gidip serum taktırdım. Kahve kola vs içemediğim için atamamış olabilirim. Tüm bakımını doğumdan beri ben yapıyorum. Hiçte eğil kalk olaylarında dayanılmicak bir acı olmuyor. Sonrasında oğlumda sarılık çıktı. Her gün hastaneye bile arabayı ben sürerek götürdüm🤷 mesela normal yapsam süremezdim arabayı. Hele de dikişim olsa. Yani sezeryan bence o kadar da korkulacak bir şey değil. Şuan İyiki sezeryan yaptım diyorum. Normal doğumu yapamazmışım. Eşim oğlum ben 15.günden beri geziyoruz valla. Mesela dün avmye gittik oğlum ve yeğenimle 😅
Elbette normal doğumu destekliyorum ama sezeryanım çok kolay geçti açıkçası 🤷
Fikir almak için yazmış o yüzden kendi tecrübelerimi yazdım. Linçleyecek olanlar yazmasın. Teşekkürler şimdiden 🙋♀️