Zeynosarel 2727dfne ya direk çatala cık iç çamaşırını cıkar dedi cok sinirli birisiydi bidaha gitmek istemiyorum zaten ama kücük bazen mecbur gidebiliyoruz bşka dktor olmayınca. Ama eşime söledim samsuna gidicez haftaya
NareHaci O haftada bebek görünmez ki zaten. Ben de 4 hafta 5 günde gitmiştim. Kese güç bela gözüktü. Minicik simsiyah bir leke. İçinde hiçbişey yok. Kesen oluşmuş 6 haftada kalp atışına gel dendi. 28-ci haftamdayım
Zeynosarel NareHaci ay sağlıkla al kucağına inşallah ❤️🥰 ne bilim cok gıcık biriydi 3.gebeligim diyede keşke bağlatsaydın tüplerini dedi
NareHaci Zeynosarel inşAllah teşekkür ederim♥️ kaba doktormuş zaten. Bazı insanlar kalp kırmayı, kalbe korku salmayı severler. Tedirgin etmek için söylemiş
_mom3434 Buradaki herkes doğruyu söylemiş bende beta 1858 le öğrendim gebeliği hemen gittim doktora o kadar küçüktü ki doktor anlamadım var mı yok mu bir hafta sonra gel dedi 7. Hafta gibi de kalp atışını duydum acaba biz mi acele ediyoruz bilemedim