Zeynosarel canım ben 4+6 falandım senin dediğin gibi gittim kese yok dedi,ama kanda Beta HCG baktı kana göre var 4 gün sonra tekrar gel dedi hiç alttan muayane falan yapmadı gittim kese göründü tamam dedi,kalp atımı içinde yanılmıyorsam 6-7 haftalıkken bakmıştı,hiç olumsuz düşünme Allah’ın izniyle, kandaki Beta HCG değerin kaç çıktı?