papatya_01 Bseucr ben 30 haftalıkken yani 16 eylülde girdim sezeryana. 2 hafta gelişim geriliği varmış 28 hafta ile uyumluymuş. 1260 gr ile doğdu şuan yoğunbakımda ağız ve burundan oksijen desteği alıyo.
Zzeyynep04 Bseucr çok geçmiş olsun canım çok zor gerçekten benimkide 34 haftalık doğdu 2200 dü kilosu bir hafta küvezde kaldı ordalilere göre kilosu iyi dediler şuan çok şükür yanımda seninkilerinde kilosu iyi umarım daha da alırlar ve rahatça çıkarlar