Ayce09 merhabalar umarım hamielliğiniz güzel geçiyordur 🌸 ben medipol megada doğum yaptım anne bebek dostu hastane diye geçiyor biberon kullanmak yasak eldiven giyip ince bir boruyu parmaklarına takıyorlar anne memesi olarak algılasın diye emdikçe borudan geliyor süt. sütü veya mamayı o şekilde veriyorlar hemde emme refleksi gelişiyor. Oral beslenmesi zayıfsa ( ki benimkilerin bi 12 gün kadar öyleydi) direkt mideye yine incecik bir boruyla mamayı veriyorlar . Yani aslında boru da denmez. Googledan beslenme sondası 5 no yazarsanız görürsünüz. Hiç biberon verilmedi yani