Pinklove Srny77 11 tane ilaç kullanıyorum ikisi vitamin sadece omega 3, Vitamin D. Diğerleri bebek gelişimi için ilaçlar 4 haftadan beri kullanıyorum şuan 38 im.
Minik1Civciv Srny77 sabah akşam oksapar 0.4 lük kullanıyorum. Vitamin regenesis max. Demir takviyesi feramat ama unutuyorum çoğu zaman içmeyi. D3 damla. Ve magnezyum ilacı magosit ağrım oldukça içiyorum onu da. Ve akşam yatmadan önce de coraspin içiyorum.
[silindi] Bende decavit ve ferrum kullanıyorum 12+5 haftalığım doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi
Minikperi Srny77 ya ben ilk hamileliğimde hiç ilaç kullanmadım. İkincisinde fikrim değişti kullanıcam dedim 11. haftadayım folik dışında hiçbir şey vermedi bana doktor yani ne vitamin ne başka bir şey normal mi bu durum? Kanın falan iyi gerek yok dedi sadece…
Bskaysy Minikperi normal canım bende senin haftanda sadece omega ilacı kullanıyordum bide kanda d vitaminim çok düşüktü o yüzden ekstra d vitamini yazdı. Birkaç ay sonra magnezyum yazıcaktır son aylara yakında kan ilacına başlarsın o şekilde oluyor
Mucizemgeldi kucukbasay2023 ilaç etkisi var mı sizde ? Gün içersinde aşırı tuvalete çıkma ve siyah dışkı gibi sürekli vc
Papatyamoms Srny77 şuan düzenli aldıgım tek şey omega oda bı ay bıle olmadı sonlara yaklaştığım ıcın faydalı dıye harıcınde aklıma gelırse eh işte decavıt d vıt , kan ılacı hıc kullanmadım Agrım yoğun olursa bı ıkı gun magnezyum alırım
Minik1Civciv Ae3800 kan pıhtılaşma problemim var çünkü yüksek oranda. Kayıplarım var bu 4. Gebeliğim.
Ae3800 Minik1Civciv benimde 1 kaybım var Allah sağlıklı sıhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Minikperi Bskaysy iyi bari. Ben hamilelikten önce yazın başında D vitaminimi depoladım dahileyeye gitmiştim belki o yüzden d vitaminini gerek görmedi şimdilik 🤷🏻♀️
Yebiii 15+6 bugün itibariyle folik asit bitti folicusdu şimdi 10 gündür bunları kullanıyorum Rossylia multimax , devit 3 damla, ferrum bide yatmadan önce prilam mide bulantısı ilacı tabi bide parolumuz var baş ağrısı için 😀