8 aylık evliyim üç aydır deniyoruz ama henüz nasip olmadı. Çok kilo aldım düğünden sonra her gören bebek mi var diyor. Vardı yedik kilo aldık diyorum yine de her fotoğraf paylaşımıma aynı soru geliyor. İnsanlar nasıl bu kadar medeniyetsiz olabiliyor insan anlamıyor gerçekten.