Gecen yil hastalandim ben de hasta olunca cok huysuz oluyorum,sinirlerim bozuk oluryor,hemsire geldi,iyne yapinca hamilemisin diye sordu(ogrenmek icin onu anlatdik yani sormali)
Cok asabim bozuktu,agridan falan yerimde duramiyodum canim sıkılıyodu,
Bidaha sordu ki neden hamile diyilsin artik bir yilin olucak,dedim sana ne ya gelip yardimmi ediceksin,igne yapmaya gelmissin yapta gitt😂
Kocama asansorde demis ki bu kiz kaynanasiyla nasil yasiyor,oda cevabini vermis ki ya bi yuru git sana ne 😂😂😂