Eloeray bitanemiz24 çok oldu ben duyalı sen temmuz demişsin çok pardon ben haziran 5 son adet tarihim 😍 bn 11ci haftamı dolduruyorum yarın senin doğum zamanı nisan başı mart sonu olabilir evet 🙏☺️
Buseeghh Mervesrsy benn martın sonuuu şuan ilk üç aydayız da cok fazla yemek yıyememe bebege zarar verir mii
Mervesrsy Buseeghh ilk üç ay zaten sizin beslendikleriniz yeterli olur dedi benim doktorum ama yine doktorunuza sorarsınız belki takviye verir size durumunuza göre
Alya_annesi Mervesrsy 7+4 olduk Mart sonuna denk geliyor sezeryan düşündüğüm için iki hafta önce alıyorlarmış Mart ortası olur sanırım😁💕
Mervesrsy Buseeghh bana da verdi doktorum ancak beslenmem iyi su an doğal olarak vitamin proteinleri almaya çalışıyorum ben 2 3 günde bir içiyorum takviyeyi siz ihmal etmeyin eğer ki çok fazla yiyemiyoruz diyorsanız