Mervesrsy Ecemnm evet göğüs hassasiyeti çok fazla bu dönemlerde inşallah hayırlısıyla en az sorunla sağlıkla sıhhatle geçer bu süreciniz 🌼☺️🤲🏼
Ecemnm Mervesrsy işte sadce göğüs hassasiyetim var kasık agrilarim 4 gün oldu geçti bu beni tedirgin ediyor:(
Tatar59 Mervesrsy 11 haftalık olduk. Hala mide bulantılarım var ama eskiye göre daha iyi. Uyku hali çok fazla. Tansiyonum düşüyor hiç ev işi yemek vs yapamıyorum 🤦
Mervesrsy Tatar59 benim de halsizliğim ve uyku halim çok fazla inşallah mide bulantılarınız azalır bu süreçten sonra :)
Mervesrsy bitanemiz24 evet ben sordum normalmiş bel ağrısı da yapıyor bu aralar rahim büyüdüğü için kasılmalar ağrılar normalmis
zeynep1357 Benimkide 10+2 benimde iştahsızlık , sürekli uyuma.istegi halsizlik ara ara gelen mide bulantisı benimde ikinci hamileliğim bir tane oğlum var inşallah bende cinsiyeti öğrenmek istiyorum hemencecik ama daha erken 😅
Mahirissmoms zeynep1357 benimde oğlumda aşırı uyku isteği vardı erkek çocuğu uyku yapar derler ama belli olmaz tabi
Ecemnm Mervesrsy hayır yanlış anladınız 4 gündür hiç ama hiç kasık agrim yok bel ağrım da yok biranda durdu
akdogann Ben varım bugün 10 haftalık olduk 🥰🥰 Çok şükür hiç bir şikayetim yok ne mide bulantısı ne baş dönmesi sadece sürekli uyumak istiyorum ve ayaklarım çok ağrıyor 😣
zeynep1357 Mahirissmoms benim hemileligim de oğlum da öyleydi hamileliklerim benziyor ama hamilelik benzeyip cinsiyet farklı olan çok kişi tanıyorum bekliycez artık 😅
Mahirissmoms zeynep1357 tabiii canım oluyor ama Erkek olan herkesin öyle oluyor sağlıklı olsunda Kız erkek farketmiyor canım Rabbim gönlüne göre versin 🥰🥰🥰
Mervesrsy zeynep1357 ay inşallahhhh cinsiyeti öğrenince yazarız tekrardan doğru mu bakalım arkadaşımın da oğlu oldu o da hep uyuyordu ama bu genel sorun da olabilir bilemedim 😅😅